Zdravo svima! 🙂

Obećala sam da ću pisati o nekim proizvodima Afrodita kozmetike (https://sektora6.wordpress.com/2016/03/30/vanilla-spell/) i ovaj post se baš na njih i odnosi. Na početku želim da napomenem da se radi o proizvodima koje sam isprobala i koristila, neke i sada koristim. Dakle, nije reč o postu koji je plaćen ili sponzorisan.

Moja koža lica je mešovita i ide ka masnoj, pa su i proizvodi za kožu tog tipa. Međutim, Afroditina ponuda je široka i ne sumnjam da će se i za vas nešto naći.

WP_20160426_008

Oduševljenje Afrodita kozmetikom ne jenjava. Uvek  iznenade  novitetima koji pored lepog pakovanja, još lepšeg mirisa, neguju i štite.  Prvi proizvod sa kojim sam se upoznala, pre par godina, bila je Ultra hidratantna krema iz linije Hydra Thermal. Posle dugo vremena konačno sam našla kremu koja mi prija i radi ono čemu je i namenjena. Izuzetno hidrira, vrlo je lagana i lepo miriše. Moje lice je odlično prihvatilo i reagovalo. Dugo je bila moj favorit, međutim otkrila sam nešto još bolje:

WP_20160426_031.jpg

 

1. CLEAN PHASE Gel za čišćenje namenjen je svim tipovima kože. Zadatak mu je da ukloni višak masnoće, prethodno nanete preparate i ostale nečistoće i to radi perfektno. Ne sadrži paraben, parafin i silikon.

2. CLEAN PHASE Tonik je namenjen za kožu koja ide od normalne ka masnoj. Ne sadrži paraben, parafin, alkohol i silikon. Ima blagi citrusni miris, jer sadrži ekstrakt limuna. Kad god bih ga nanela na prethodno očišćeno lice, osetila bih svežinu i efekat “čiste” kože.

3. OIL CONTROL  Hidratanta krema je moj trenutni favorit. Hidrira, smanjuje pore i sprečava da mi koža prosija. Drži masnoću pod kontrolom, što mi je i najbitnije. Ne sadrži parafin  i paraben. Ali sadrži ekstrakt krastavca, lactil, eterično ulje limuna i ruzmarina.

 

Sve ove proizvode možete naći u drogerijama, ali i na Afroditinom sajtu: http://kozmetikaafrodita.rs/

Do narednog posta..

Ivana

 

p.s. ukoliko imate bilo kakva iskustva sa nekim od Afroditinih proizvoda podelite sa nama u komentaru.

Leave a Reply

