Vanilla Spell

vanilla beans with blossom

slika preuzeta sa: heritageradionetwork.org

Zdravo svima! 🙂 Ovo je samo jedan u nizu postova o kozmetici, šminki i onome što imamo u planu da vam preporučimo, a vezano je za ulepšavanje i negovanje. Pisaćemo kako o proizvodima koje možete kupiti, tako i o onima koje možete i sami napraviti. Nego, da ne dužim, počinjemo odmah!

Videćete ukupno osam proizvoda, podeljenih u dve grupe. Zašto? Prva tri pripadaju Afrodita kozmetici, a ostalih pet su različitih proizvođača. Ono što im je zajedničko je moj omiljeni miris: vanila. Pogledajte!

bl

1.  Šampon za kosu i telo (vanila i med)
Jedan je od najmirišljavijih šampona koje sam u skorije vreme probala. Kosa nakon pranja zadržava miris vanile, mekana je i lako se raščešljava. Takođe, može se koristiti i kao mleko za tuširanje. Piše: paraben & paraffin & silicone free. Dolazi u pakovanju od 1000 ml. Ima ga u Liliju i trenutno je na sniženju.

 2. Vanilla cream shower gel  je kremaste teksture sa mirisom burbonske vanile. Obogaćen je i nežnim česticama kakaa. Paraben & paraffin & silicone free. Kao što možete videti   proizvod sam potrošila, ali nema sumnje da ću mu se rado vratiti.

3. Vanilla cream liquid hand wash odnosno tečni sapun za pranje ruku. Što se mene tiče mogu  ga pakovati i u većoj ambalaži, jer  ovo trošim u ogromnim količinama 🙂 Sadrži u sebi glicerol, pa samim tim bogato neguje i omekšava kožu. O mirisu neću ni da govorim. Trk do Lilija i uverite se sami! Još da dodam: Paraben & paraffin & silicone free.

Osim što proizvode možete da nađete u drogerijama, po vrlo pristupačnim cenama, možete i ovde: http://kozmetikaafrodita.rs/ pogledati šta Afrodita još nudi. Zaljubićete se u sve!

Očekujte, uskoro, i post o Afroditinim proizvodima za negu lica!

b5

      1. Balea Trend It Up šampon za suvo pranje kose sa mirisom vanile. Ovo je bila limitirana serija, ali ukoliko je bude  ponovo obavezno kupite i uverite se i sami u njegov miris. Ja sam brineta, pa mi je uvek  problem da nađem odgovarajući suvi šampon koji ne ostavlja tragove i od koga mi se ne pojavljuje perut. Ovim proizvodom sam i više nego zadovoljna.

     2. Labello Vanila & Macadamia je nešto bez čega ne izlazim iz kuće. Lepo hidrira i neguje usne. Sigurna sam da znate da ga ima u nekoliko ukusa/mirisa, ali meni je ovaj omiljeni.

     3. I love… vannila & ice cream je moj favorit kada su losioni u pitanju. Obožavam pakovanje sa pumpicom, koja  je praktično i dozer. Odlično se razmazuje, koža ga lepo upija, nakon čega postaje glatka i svilenkasta. Možete ga naći u Liliju i DMu.

     4. Dr. Pasha prirodna mirisna sveća od sojinog voska  može se koristiti i kao toplo ulje za negu kože i masažu. Od nje miriše ceo stan i definitivno je jedna od kvalitetnijih kod nas.

Proizvode predložila: Ivana Jovanović

Leave a Reply

