Ovo je moj styling za svečano otvaranje 44. FEST-a.


Odlučio sam se za floralni dezen košulje, u tamnijoj gami. Pantalone sam želeo da ukombinujem, odnosno povežem sa minimalnim maslinastim delom kolorita sa košulje, pa se zato ova boja pantalona, učinila najboljom varijantom. I sve ovo sam upotpuno jednostavnim crnim sakoom.
Odabrao sam čizme, kako bih jednom elegantijem styling-u dao malo neformalni izgled.

pantalone i čizme: H&M
košulja: Pull&Bear
sako: second hand
naočare: Kalenić pijaca

One thought on “Style: Otvaranje 44. FEST-a

Leave a Reply

