Ne znam kako Vi, ali sam ja oduvek bila zaljubljenik u te velike manifestacije, svečanosti i ceremonije. Dodelu Oskara sam jedva čekala i nisam propuštala. Nije mi smetalo to što je program počinjao iza ponoći. Opčinjena atmosferom, elegancijom, šarenolikošću uživala sam gledajući defile crvenim tepihom, poziranja i toalete. Ništa manje pažnje nisam poklanjala filmovima nominovanim za veliku nagradu. Ruku na srce, nisam baš uvek bila zadovoljna pobednikom.

 Da se podsetimo kome je ove godine pripala nagrada Američke filmske akademije:

  1. Najbolji film i najbolji originalni scenario: “Pod lupom” Toma Makartija
  2. Nabolja režija: “Povratnik” Alehandra Gonzalesa Injaritua
  3. Najbolji glumac: Leonardo Dikaprio za film “Povratnik”
  4. Najbolja glumica: Bri Larson za film “Soba”
  5. Najbolja muška sporedna uloga: Mark Rajlens za “Most špijuna”
  6. Najbolja ženska sporedna uloga: Alisija Vikender za film “Dankinja”

Preporuka: obavezno pogledajte film “Soba”, ali pre toga pročitajte istoimenu knjigu, verujem da će Vam se dopasti možda i vise nego film.

 A sada onaj glamurozniji deo- toalete crvenog tepiha!

Izdvojila sam ne samo one koje su me oduševile, već i one koje nisu, a zašto pročitajte u daljem tekstu.

1.

1

Heidi Klum na dodeli Oskara nosi Marchesa haljinu, kojom  zaista nisam oduševljena. Mislila sam da se ovakav model odavno ne nosi, ali izgelda da grešim. Kako god, ne dopada mi se ni kroj, ni material.

2.

022816-oscars-lady-gaga

Verovatno na iznenađenje mnogih, Lady Gaga se našla u mojoj listi promašaja. Od nje uvek očekujemo nesvakidašnje i u najmanju ruku neobično, međutim moj glas ne ide ovom izdanju. Gaga nosi Brendon Maxwell kreaciju, koja joj nikako ne stoji. Utisak je da je material pretežak i da svakog časa kreacija može da spadne sa nje. Ne dopada mi se kako joj gornji deo tela (grudi) izgledaju u korsetu. Za frizuru plus!

3.

 

1ED1395A

Cate Blanchett u Armaniju sa Tiffany & Co. nakitom i Roger Vivier torbicom definitivno nije mesto na crvenom tepihu. Koliko god pokušavala da ovu haljinu povežem sa ceremonijom dodele Oskara, ne uspeva mi! Dopada mi se frizura, nakit naročito, ali “procvetala” haljina nikako!

4.

88th Annual Academy Awards - Arrivals

Olivia Wilde u Valentino Haute Couture haljini, Neil Lane nakitom  i Roger Vivier torbicom nije nešto što me je oborilo s’ nogu. Podseća na grčku boginju, ali nešto nedostaje. Možda široke narukvice  ili ogroman pojas oko struka. Ovako izgleda nedovršeno. Izlišno je komentarisati njenu lepotu, međutim sem lepog lica ne bih mogla ništa drugo da pohvalim.

5.

022816-oscars-brie-larson-2

Smatram da neko ko je nominovan za potencijalno dobijanje Oskara nikako ne treba da izgleda ovako. Brie Larson u Gucciju je promašaj crvenog tepiha.

Zamišljate li Vi dobitnicu Oskara u ovakvom uzdanju? Mislim da ne!

 

A sada one koje bih da pohvalim:

1.

88th Annual Academy Awards - Arrivals

Jednom rečju- savršeno!

Jennifer Lawrence u Dioru sa Chopard nakitom izgleda prelepo. Ne znam šta bih pre pohvalila, da li samu haljinu, šminku koja joj je istakla oči, frizuru ili boju kose. Bravo!

2.

022816-oscars-rachel-mcadams

Svi znamo da Rachel poseduje nesvakidašnju lepotu i evo kako je uspela da je istakne  u August Getty Atelier haljini. Prelepa boja i odličan kroj je nešto što joj svakako pristaje. Istakla je savršen ten, oči i besprekornu figuru. Nakit je fenomenalan.

Još jedan moj favorit sa crvenog trepiha.

3.

022816-oscars-priyanka-chopra

Može li nešto od Zuhaira Murada da bude lose? Mislim da ne! Još ako to nosi žena raskošne lepote poput Priyanke Chopre onda je to pun pogodak.

Definitivno najlepša žena i kreacija crvenog tepiha.

Ocena 10+

4.

022816-oscars-naomi-watts

Naomi Watts u Giorgio Armani Privé sa Bulgari nakitom i torbicom je prava mala sirena.   Ne mogu reći da sam preoduševljena haljinom, ali celokupan izgled ostavlja bez daha.

 5.

022816-oscars-kate-winslet

Moja omiljena glumica Kate Winslet u Ralph Lauren izdanju ostavlja bez daha. Ona je pravi dokaz kako žena sa oblinama može da izgleda savršeno i da istakne iste na pravi način.

Haljina je, na prvi pogled, jednostavna i već viđena, ali neverovatan material je ono što ovu kreaciju čini, sve samo ne jednostavnom.
Foto: Preuzeto sa interneta
Priredila: Ivana Jovanović

